نخستین گردهمایی فعالان مردمی استان فارس برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جامعه ملی وارثون، ششمین اجلاس سراسری فعالان مردمی جهاد و شهادت کشور در قالب نخستین گردهمایی در استان فارس استمرار یافت.

 

در این گردهمایی که که در جمعه ۱۲ آبان برگزار شد، برای نخستین بار جمعی از فعالان استان فارس از شهرستان های مختلف آن حضور یافتند و گام اول در مسیر ایجاد جبهه مردمی جهاد و شهادت در استان برداشته شد.

علاوه بر این فعالان از محضر استاد امیدیان در موضوع نقش فعالان مردمی جهاد و شهادت در جنگ ترکیبی و نبرد غزه بهره مند شدند. همچنین در کارگاه چگونگی ایفای نقش در حرکت عمومی، از استاد سجاد نیک منش نیز بهره بردند.

در ادامه با حضور دبیر جبهه فرهنگی استان در گردهمایی، حاضران به ارائه دیدگاه های خود در موضوع فعالیت فرهنگی پرداخته و نقطه نظرات خود را بیان کردند. حجت الاسلام انجوی نژاد در سخنان خود با اشاره به مفاهیم مشترک میان همه فعالان، آنان را به نهضتی فراگیر برای کار مشترک دعوت نمودند.

به اضافه مردم، بخش دیگری از مباحث مطرح شده در این گردهمایی بود که با حضور استاد نمازی ارائه شد.

در ابتدای گردهمایی حجت الاسلام شفیعیان، دبیر جامعه ملی وارثون، ضمن قدردانی از برگزار کنندگان و شرکت کنندگان، ضمن معرفی جامعه ملی وارثون، اهداف گردهمایی را برای فعالان برشمرد.

جامعه ملی وارثون در این سفر ضمن امضاء تفاهم نامه با دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی استان، برای توجه حداکثری به فعالان جهاد و شهادت، با رییس بنیاد حفظ و همچنین معاونت فرهنگی بنیاد شهید جلساتی برگزار نموده و تصمیماتی اتخاذ نمود.

در این جلسات حجت الاسلام رضا آبیار به عنوان رابط جامعه ملی وارثون در استان فارس معرفی گردیده و حکم ماموریت ایشان تقدیم شد.