دومین دوره حضوری روایت پیشرفت، ویژه خواهران برگزار می گردد

 

همزمان با سالروز ولادت سراسر سرور نبی مکرم اسلام، حضرت محمد مصطفی (ص) و فرزند برومندش امام صادق (ع)، دوره تربیت راوی پیشرفت، ویژه خواهران، به مدت ۴ روز برگزار خواهد شد.

 

پس از برگزاری موفق نخستین دوره ویژه برادران در دی ماه سال گذشته، عملیات اجرایی برای برگزاری دوره ویژه خواهران نیز آغاز شد. بر اساس آخرین اطلاعات واصله، این دوره با حضور ۳۰۰ بانو برگزار می گردد.

به گزارش بهمن کهن، مدیر دوره خواهران، ترکیب مخاطبان این دوره بسیار خاص بوده و برای نخستین بار در سوژه روایتگری پیشرفت، دختران دانش آموز دهه ۸۰ با بانوان رزمنده سال های دفاع مقدس در کنار هم آمدند.

علاوه بر این حضور بانوانی از اصناف و اقشار مختلف و با توانمندی های فرهنگی گوناگون مانند؛ خانواده دار، دانشجو، معلم، کارمند، فعال فرهنگی و برخی مشاغل آزاد، که از تحصیلات عالی برخوردار هستند و از تمام استان های کشور حضور دارند، نیز در این دوره چشمگیر است.

این دوره همانند دوره گذشته با برخورداری از بخش های ویژه ای همچون؛ بازدید از برخی فن آوری های نوین و افتخار آمیز کشور، همچنین آشنایی چهره به چهره با خانواده شهدای علمی، و بهره مندی از اساتید و صاحبان فن آوری، دوره ای ارزشمند خواهد بود.

دومین دوره آموزش و تربیت راوی پیشرفت ایران قوی، به همت معاونت فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دانشگاه امام حسین (ع)، جامعه ملی وارثون، و با همکاری ویژه دانشکده دافوس در فاصله روزهای ۱۱ تا ۱۴ مهرماه ۱۴۰۲ برگزار می گردد.