خراسان رضوی می تواند مهد فرهنگ جهاد و شهادت باشد

حجت الاسلام هژبری رابط جهاد و شهادت استان خراسان رضوی با حضور دبیر جامعه وارثون و دبیر جبهه فرهنگی خراسان رضوی فعالیت خود را آغاز کرد

 

در سالروز شهادت حضرت ثامن الائمه علی بن موسی الرضا علیه السلام، جریان خدمت مردمی به شهیدان در استان خراسان رضوی جان تازه ای یافت.

در این روز حجت الاسلام شفیعیان پس از حضور و بازدید از جبهه فرهنگی اجتماعی استان، در گفتگو با آقای سیدرضا موسوی، دبیر جبهه فرهنگی استان، استان خراسان رضوی را مهد فرهنگ جهاد و شهادت دانسته و آن را مستعد فعالیت های آموزشی و پژوهشی در جبهه مردمی دانست.ایشان همچنین فرصت پیش آمده برای گفتگو در موضوع تعیین رابط استان و استمرار فعالیت های جامعه مردمی را در استان، فرصتی ارزشمند برای بالندگی استان معرفی نمودند.

جناب آقای موسوی هم ضمن قدردانی از حضور دبیر جامعه ملی وارثون در دفتر ستاد مرکزی جبهه در استان، مصادف شدن برگزاری جلسه در موضوع شهید و شهادت را با سالروز شهادت مولا علی بن موسی الرضا علیه السلام مایه برکت و ان شاء الله زمینه توفیق دانستند و جناب حجت الاسلام هژبری را که پیشتر نیز رابط جامعه در استان بودند فردی توانمند و علاقه مند به فعالیت معرفی نمودند.

حجت الاسلان هژبری ضمن اعلام آمادگی برای خدمت به شهدا و جبهه مردمی فعال در عرصه جهاد و شهادت، از آمادگی خود برای برقراری ارتباط با مجموعه آموزش و پرورش سخن گفته و مشهد را به عنوان پایگاه آموزش و تجهیز برخی از معلمان معرفی نمودند.

پیش از این حجت الاسلام عرب، عهده دار مسئولیت رابط محترم جامعه در استان بودند که به جهت انتصاب به امامت جمعه شهر اسلامیه از استان خراسان جنوبی، از ادامه همکاری بازماندند.