رییس هیأت امناء شبکه فعالان جهاد و شهادت: اساس فعالیت مؤسسات مردمی راهیان نور اعتلای فرهنگ مقاومت است

رییس هیأت امناء شبکه فعالان جهاد و شهادت(وارثون) گفت: پایه و اساس فعالان مردمی راهیان نور بر اعتلای فرهنگ ایثار و مقاومت است و با تلاش گسترده می توانند در جامعه اثرگذار باشند.

رییس هیأت امناء شبکه فعالان جهاد و شهادت(وارثون) گفت: پایه و اساس فعالان مردمی راهیان نور بر اعتلای فرهنگ ایثار و مقاومت است و با تلاش گسترده می توانند در جامعه اثرگذار باشند.

به گزارش خبرنگار شبکه فعالان جهاد و شهادت(وارثون)، حجت‌الاسلام ماندگاری رییس هیأت امناء شبکه فعالان جهاد و شهادت(وارثون) در نشست فعالان راهیان نور مردمی که در اردوگاه شهید حبیب الهی اهواز با حضور آیت الله جزائری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و فعالان مردمی راهیان نور برگزار شد، گفت: استان خوزستان یکی از استانهایی که سهم عمده ای در معرفی رشادت ها و ازجان گذشتگی های شهدا دارد.

وی در ادامه افزود: مشکلات زیادی امروز در مملکت ما وجود دارد که یقینا حل شدنی است، چون حضرت آقا یک تاریخچه ای از اسلام،دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و دفاع از حرم دارند و به اعتقاد ایشان، مشکل زمانی حل نشدنی می شود که خدایی نباشد و همت مومنانه و هدف عالیه ای وجود نداشته باشد، اما اگر این چیزها در کنار همدیگر قرار بگیرند، قطعا مشکلات حل شدنی است.

مدیر مؤسسه روایت سیره شهدا با بیان اینکه ترویج فرهنگ دفاع مقدس، ایثار و شهادت در جامعه یکی از کارهای ضروری و لازم برای جامعه است،ادامه داد: اگر ایمان،تقوا،همت،اتحاد،روحیه کار جهادی،ولایت محوری، دشمن شناسی و موضوع شناسی باشد، قطعا هیچ مشکلی نه در خارج و نه در داخل نخواهیم داشت و جهان اسلام روز به روز در حال رسیدن به ظهور توفیقات بیشتری خواهد داشت.

وی با بیان این‌که اثرات فرهنگ ایثار و شهادت را در کاهش جرم و جنایت در جامعه یکی از اثرات ماندگار ارزیابی کرد، افزود: اگر گروه ها و فعالان مردمی راهیان نور که پایه و اساسشان بر اعتلای فرهنگ مقاومت و ایثار است و در الگو گرفتن از ولایت فقیه و بکارگیری حداکثر توان خود و نیروهای مردمی که در اختیار دارند، در جهت اجرای فرهنگ و جهاد و شهادت در زندگی مردم استفاده کنند، یقینا شاهد اثرات پر خیر و برکتی در کشور خواهیم بود.

شایان ذکر است، در ابتدای این نشست برخی از فعالان مردمی شرکت کننده در این نشست همچون موسسه مردمی میقات ظهور، طلوع غدیر اندیمشک، عرشیان، کانون باقرالعلوم آبادان، موسسه قدر هویزه، پرچم، موسسه قدسیان، خادم الشهدا فیروزآباد، مبشران نور امید، حماسه یاران، معراج پویندگان، سیره شهدا، بنون و یادمان علقمه به معرفی خود و فعالیت های خود در راهیان نور پرداختند.