حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب: حمله نظامی آمریکا به ایران محال است/ دولت با بورس در جیب ملت دست کرده است

رئیس قرارگاه عمار با بیان اینکه کفر بیرونی و نفاق داخلی مردم را با چالش روبرو کرده‌اند، گفت: تا زمانی که آمادگی موجود را داریم محال است آمریکایی‌ها به ما حمله نظامی داشته باشند.
رئیس قرارگاه عمار با بیان اینکه کفر بیرونی و نفاق داخلی مردم را با چالش روبرو کرده‌اند، گفت: تا زمانی که آمادگی موجود را داریم محال است آمریکایی‌ها به ما حمله نظامی داشته باشند، آمریکایی‌ها حتی اگر پنج درصد احتمال موفقیت در جنگ نظامی برابر ایران را می‌دادند حمله نظامی را حظه‌ای به تأخیر نمی‌انداختند.

به گزارش شبکه ملی وارثون، حجت‌الاسلام المسلمین مهدی طائب عصر امروز در مراسم اختتامیه نخستین دوره جایزه مردمی عقیق سلیمانی که به همت شبکه ملی فعالان جهاد و شهادت در سالن همایش‌های مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب (سرچشمه) برگزار شد، اظهار کرد: امکان دارد حرکتی مکتبی باشد اما جهادی نباشد اما نداریم حرکتی که جهادی باشد اما مکتبی نباشد، و در حقیقت حرکت جهادی ناشی از مکتب و دارای صفات جهادی است.

وی تصریح کرد: از روزی که حق و باطل به وجود آمده هرگز حق و امام حق به اندازه امروز قدرت نداشته است اما همچنان برخی از موضع قدرت پای میز مذاکره حضور نمی‌یابند.؛ در اسلام دو نوع مذاکره وجود دارد که یکی از آن‌ها حرام و دیگری واجب است، مذاکره واجب این است که با کفار صحبت کنیم و به آن‌ها بگوییم که راه‌شان اشتباه است اما اینکه به دشمن التماس کنیم که کوتاه بیاید مذاکره حرام است.

رئیس قرارگاه عمار ادامه داد: ما در مذاکره ما با آمریکا به آن‌ها گفتیم که مقداری از حقوق خود کوتاه می‌آییم و شما باقیمانده حق ما را بدهیم و اسم این مذاکره را برد برد گذاشتیم؛ درحالی‌که ما بارها ابر قدرتی خود را به اثبات رساندیم و باید از موضع قدرت با آن‌ها گفت‌وگو می‌کردیم، یکی از نمونه‌های خودنمایی قدرت انتقال سوخت به ونزوئلا است چراکه در جریان انتقال بنزین به این کشور، با تهدید آمریکا روبرو بودیم اما باز دشمن هیچ کاری نتوانست بکند.

وی با بیان اینکه کفر بیرونی و نفاق داخلی مردم را با چالش روبرو کرده‌اند، تصریح کرد: برخی موضوع حمله نظامی به ایران را مطرح می‌کنند که این موضوع بسیار نادرست است چراکه تا زمانی که آمادگی موجود را داریم محال است آمریکایی‌ها به ما حمله نظامی داشته باشند، آمریکایی‌ها حتی اگر پنج درصد احتمال موفقیت در جنگ نظامی برابر ایران را می‌دادند حمله نظامی را حظه‌ای به تأخیر نمی‌انداختند.

طائب با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها اکنون به جای حمله نظامی، فشار اقتصادی و روانی را دنبال می‌کنند، مطرح کرد: بورس برای این بود مردم سرمایه خود را افزایش دهند اما اکنون دولت دست خود را در جیب ملت کرده است.

وی با تاکید بر اینکه فعالان حوزه جهاد و شهادت باید به دنبال افزایش امید در میان مردم باشند، اظهار کرد: ما باید به مردم آگاهی دهیم که تا شکست آمریکا راهی باقی نمانده است و حرکت در این مسیر در حقیقت زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان(عج) است.

طائب خاطرنشان کرد: برخی فکر می‌کنند که امام زمان(عج) از همان ابتدا با شمشیر وارد میدان می‌شود درحالی‌که امامی که خود شمشیر به دست شود نیرویی ندارد، امام حسین(ع) هم روز آخر که بدون یار ماند دست به شمشیر شدند، هدف دشمن هم امام است نه مردم به همین علت امام نباید بجنگد، پیامبر اسلام(ص) نیز در جنگ‌ها دست به شمشیر نمی‌زد، بقیه‌الله اعظم(عج) هم برای امامت و رهبری خواهند آمد و زمانی که ایشان ظهور می‌کنند باید یارانی باشند که برای ایشان بجنگن.

وی افزود: شاخی که امروز مقابل امام زمان(عج) ایستاده آمریکاست که اعتماد عربستان، کویت و امارات را به خود جلب کرده و اگر این شاخ شکسته شود در حقیقت شاخ ظلم و استکبار شکسته می‌شود.

این فعال سیاسی یادآور شد: در گام دوم انقلاب اسلامی فاصله‌ها بسیار کوتاه است اما ما باید به مردم امید دهیم که درحال رسیدن به مراحل پایانی هستیم.

انتهای پیام