پیام تسلیت شورای راهبردی شبکه ملی وارثون، در پی رحلت حضرت علامه محمدتقی مصباح یزدی (ره)

شورای راهبردی شبکه ملی وارثون در پیامی درگذشت عالم ربانی، فقیه و حکیم مجاهد، آیت‌الله مصباح یزدی را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت شورای راهبردی شبکه ملی وارثون، در پی رحلت حضرت علامه محمدتقی مصباح یزدی (ره):

بسم الله الرحمن الرحیم

« یا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّهُ ارْجِعِی إِلى رَبِّکِ راضِیَهً مَرْضِیَّهً فَادْخُلِی فِی عِبادِی وَ ادْخُلِی جَنَّتِی »

همزمان با سالروز شهادت مالک اشتر انقلاب، اسلام عزیز و انقلاب اسلامی ایران، عمودی استوار و سرمایه ای عظیم را از دست داد.
حضرت استاد علامه محمدتقی مصباح یزدی به حق خلف صالح استاد شهید مرتضی مطهری، و معمار نظام فکری و اندیشه ای مکتب اسلام ناب و انقلاب اسلامی در دهه های معاصر بود.
ایشان پس از مجاهدت در فراگیری علوم بنیادین اسلامی، و تحصیل درجه اجتهاد در فقه و فلسفه و کلام، عمر خویش را در جهت دفاع عالمانه از مکتب و تبیین اندیشمندانه آن در میان نسل های جوان حوزه و دانشگاه، صرف نمود.
حضور صدها اندیشمند فرزانه و دانشمند در علوم مختلف اسلامی و هزاران دانش پژوه در اقصی نقاط جهان، همچنین آثار و تألیفات بسیار، میراث ماندگار و ثمره گرانبهایی است که از ایشان به یادگار مانده است.
انقلاب اسلامی و ملت قدرشناس ایران، مجاهدت های ایشان را در دوران دفاع مقدس، مقابله عالمانه با هجمه های به ظاهر علمی برخواسته از اسلام آمریکایی، دفاع اصولی از ولایت فقیه و حضور موثر در مبارزه با توطئه های برخواسته از تفکرات لیبرالی را از یاد نخواهد برد.
علامه محمد تقی مصباح یزدی، که به اعتراف دشمنان اسلام و انقلاب، بزرگترین دشمن آنان بود، علی رغم هجوم ناجوانمردانه دشمنان، منافقان، مفسدان، و سیاستمداران فاسد، علیه شخصیت ایشان، همواره الگو و الهام بخش شاگردان و فرزندان انقلابی خود بوده و راه و مرام او ادامه خواهد داشت.
فعالان مردمی عرصه جهاد و شهادت، فقدان این گوهر گران بها و فرزانه دوران را، به پیشگاه امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، نائب بر حقش حضرت امام خامنه ای، بیت شریف ایشان، حوزه های علمیه، جامعه بزرگ شاگردان و ارادتمندان به ایشان، و عموم ملت شریف ایران تسلیت می گوید.
خداوند روح ملکوتی ایشان را با ارواح طیبه انبیاء و ائمه اطهار علیهم السلام محشور فرماید.

شورای راهبردی شبکه ملی وارثون (مجمع فعالان جهاد و شهادت)