سردار سلیمانی فرزند دفاع مقدس بود/ ۸۰ درصد راهیان نوری‌ها از جوانان هستند

رئیس بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس گفت: اکنون عده‌ای می‌گویند جوانان از دین و کشور زده شده‌اند، در حالی که سال گذشته بیش از هفت میلیون نفر به راهیان نور رفتند که 80 درصد آن جوانان بودند.

به گزارش روابط عمومی شبکه ملی وارثون؛ سردار بهمن کارگر، رئیس بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس در مراسم اختتامیه پنجمین اجلاس سراسری فعالان مردمی جهاد و شهادت که در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، با تبریک و تسلیت شهادت سردار سلیمانی با اشاره به پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: راه شهدا ادامه دارد و انقلاب اسلامی از این امتحانات زیاد شده است.

وی اظهار داشت: شهادت هدف نهایی ما نیست، بلکه هدف نهایی پیروزی اسلام، مستضعفین و حق است. بحمدلله به واسطه انقلاب اسلامی و این شهادت ها موفق های فراوانی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی نه تنها در کشور و منطقه بلکه در سراسر جهان رخ داده است.

سردار کارگر با بیان این که نباید دفاع مقدس را تنها در گذشته ببینم، بیان داشت: دفاع مقدس برای الان و امید آفرین است.

وی ادامه داد: در دفاع مقدس «می توانیم» را باور کردیم. ما دفاع مقدس را در موزه نگذاشته ایم. اکنون پیروزی های کشورهای همانند سوریه، عراق، لبنان و… به برکت دفاع مقدس است.

رئیس بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس، سردار شهید قاسم سلیمانی را فرزند دفاع مقدس دانست و بیان داشت: ما سردار سلیمانی ها داشته و خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: اکنون عده ای می گویند جوانان از دین و کشور زده شده اند، در حالی که گذشته بیش از ۷ میلیون نفر به راهیان نور رفتند که ۸۰ درصد آن جوانان بودند.

سردار کارگر با اشاره به این که باید مراقبت کنیم دفاع مقدس فراموش نشود، عنوان کرد: دومین موضوع این است که دفاع مقدس تحریف نشود. باید نسبت به تحریف دفاع مقدس دقت داشته باشیم.

وی تصریح کرد: راویان باید کارآمدی نظام و دین را برای مردم بیان کنند. ما از برخی مسئولین انتقاد داریم ولی اصل نظام و جمهوری اسلامی موفق بوده است.

رئیس بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس یادآور شد: تا صفر مرزی برق و گاز به روستاها رفته است. این ها اتفاقات بزرگی است که در نظام جمهوری اسلامی رخ داده است.

انتهای پیام/