سردار یکتا: پرچم سلیمانی بر روی زمین نمی‌ماند/ دشمن اشتباه بزرگی کرده است/خون شهید سلیمانی به گام دوم انقلاب سرعت می‌بخشد

یکی از همرزمان شهید قاسم سلیمانی با بیان اینکه پرچم سلیمانی همانند پرچم تهرانی مقدم بر روی زمین نمی‌ماند، اظهار کرد: سردار سلیمانی به آرزوی دیرینه خود رسید و قربانی آمدن حضرت مهدی(عج) از مکه شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه ملی وارثون، حسین یکتا صبح امروز در مراسم اختتامیه پنجمین اجلاس سراسری فعالان مردمی جهاد و شهادت که در سالن همایش‌های خلیج فارس باغ موزه دفاع مقدس تهران برگزار شد، طی سخنانی با بیان اینکه پرچم قاسم سلیمانی همانند پرچم تهرانی مقدم بر روی زمین نمی‌ماند، اظهار کرد: سردار سلیمانی به آرزوی دیرینه خود رسید و قربانی آمدن حضرت مهدی(عج) از مکه شد.

وی اضافه کرد: اینکه این جمع و مراسم با شهادت سردار قاسم سلیمانی متقارن شده است بی‌حکمت نیست و امروز می‌خواهند از ما تعهد بگیرند که متفاوت‌تر از گذشته پای کار انقلاب و دین خدا و شهدا بیاستیم؛ امیدواریم روزی فرا برسد که برگه شهادت ما نیز امضا شود.

همرزم شهید سردار قاسم سلیمانی یادآور شد: حاج قاسم سلیمانی به ولایت پناه برد و امروز پرچم این فرمانده بالاست چراکه او پرچم ولایت را بالا نگه‌داشت.

وی با اشاره به اینکه امروز ایران برای شهادت سلیمانی گریه می‌کند، تصریح کرد: بعد از روز رحلت امام بیشترین تأثر و اندوه بزرگ برای ملت ایران در امروز رقم زده شده و بعد از خبر فوت امام خبر شهادت شهید سلیمانی خبری تکراری نشدنی بوده است.

یکتا خاطرنشان کرد: سال گذشته همین موقع بود نزدیک ولادت حضرت زینب(س) که بنده از سوریه آمدم در فرودگاه مهرآباد با سردار سلیمانی روبرو شدم که درحال رفتن به زیارت حرم حضرت زینب(س) بود اما قبل از حرکت به سمت سوریه به همراه بنده برای زنده‌نگه داشتن یاد و خاطره شهید زنگی‌آبادی به کرمان آمد و قبل از حضور در مراسم یادواره به همه گفت که به هیچ عنوان اعلام نکنند که سلیمانی آنجا حضور دارد و از او برای سخنرانی دعوت نکنند.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی سحر صبح جمعه به همراه رفقای حشدالشعبی و دیگر رزمندگان با بدن پاره پاره خدمت امام حسین(ع) می‌رسد، خاطرنشان کرد: امروز عالم برای حاج قاسم سلیمانی همانند ملک سلیمان شده است و دشمن اشتباه بزرگی کرده و متوجه این اشتباه خود نیست چراکه حاج قاسم از این پس به سلیمانی تبدیل شد که به هر کجایی از این دنیا می‌رود و فرزندانی را تربیت می‌کند.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس گفت: امروز کشمیری‌ها، عراقی‌ها و ملت‌های مقاومت درحال گریه کردن هستند و جدای از اصل انتقام که تدبیر نظام است، خون شهید سلیمانی در مسیر گام دوم انقلاب سرعت و قدرتی متفاوت به حرکت انقلاب و جهاد و شهادت خواهد داد و آن زمانی که دشمنان محاسبه نمی‌کنند حرکتی رقم زده می‌شود که برکت خون این شهید را خواهیم دید.

انتهای پیام/