حسین اکبری: آمریکایی‌ها با حمایت سعودی‌ها به دنبال جنگ نرم هستند/فرهنگ جهاد و شهادت نقطه تمایز ما با دیگران است

معاون دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی با بیان این که امروز دشمن با نسل چهارم جنگ‌ها وارد میدان شده است، گفت: جنگ نسل چهارم جنگ قدرت نرم است. آمریکایی‌ها با حمایت سعودی‌ها به دنبال این جنگ هستند.

به گزارش روابط عمومی شبکه ملی وارثون؛ حسین اکبری، معاون دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی در پنجمین اجلاس سراسری فعالان مردمی جهاد و شهادت که در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره به این که فرهنگ جهاد و شهادت سبب تمایز انقلاب اسلامی از سایر کشورها شده است، تصریح کرد: در ادبیات هیچ کشوری چیزی به نام فرهنگ جهاد و شهادت نداریم.
وی افزود: غربی های نه تنها چیزی به نام فرهنگ جهاد و شهادت ندارند حتی این مفهوم را درک نیز نمی کنند.
اکبری با بیان این که فرهنگ جهاد و شهادت سبب پیروزی انقلاب اسلامی در چندین جنگ جهانی شده است، یادآور شد: ما در چند جنگ جهانی وارد شده و پیروز شده ایم.
وی اضافه کرد: نخستین جنگ جهانی ایران اسلامی در ایام انقلاب رخ داد. در این دوران هیچ کشوری حاضر به موفقیت ایران نبود. دو ابر قدرت شرق و غرب تمام تلاش خود را برای سرنگونی انقلاب انجام دادند.
معاون دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی خاطرنشان کرد: در انقلاب اسلامی، غرب و شرق با گفتمان دینی مخالف بودند. به همین دلیل با هم متحد شده بودند تا انقلاب را زمین بزنند. جنگ جهانی اول توسط دو ابر قدرت صورت گرفت.
وی دومین جنگ جهانی ایران اسلامی را جنگ با بعث برشمرد و تصریح کرد: ۸ سال دفاع مقدس جنگ حق و باطل بود. جنگ دو کشور و ملت نبود، به همین دلیل تعدادی از عراقی ها در جبهه های ایران حضور داشتند.
اکبری یادآور شد: سومین جنگ جهانی جنگ تحریم ها بود که ما نیز در آن پیروز شدیم. آمریکا و غرب از هیچ تلاشی برای ایجاد تحریم های حداکثری غافل نبود.
معاون دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی، چهارمین جنگ جهانی را جنگ تهدیدها دانست و خاطرنشان ساخت: ائتلاف آمریکا با کشورهای مرتجع منطقه به همین منظور صورت گرفت. در این جنگ نیز موفق نشده اند.
وی گفت: دشمن نقاط ضعف خود را بهتر می داند به همین دلیل به ایران اسلامی حمله نمی کند.
اکبری با اشاره به این که تمام طراحی ها و محاسبات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و… دشمن برای حمله به ایران اسلامی درست است، ولی اراده ای فراتر از اراده ها آن ها وجود دارد، بیان داشت: دشمن قرار نیست پیروز شود.
وی تأکید کرد: اراده خدا بر این نیست که دشمن پیروز شود وگرنه همه شرایط را برای پیروزی دارد.
معاون دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی با تأکید بر این که اگر فرهنگ جهاد و شهادت نبود نمی توانستیم در جنگ های مختلف پیروز شویم، تصریح کرد: ما در میدان جهاد و شهادت به سبب فرماندهی قدرتمند و قدرت ایمان خوب عمل کرده ایم.
وی ادامه داد: ما در کشور دارای مثلث امام، امت و دولت هستیم، هر جا آرمان ها توسط امام و امت پیگیری شده، پیروز بودیم ولی دولت ها اصولا خوب عمل نکرده اند.
اکبری با بیان این که امروز دشمن با نسل چهارم جنگ ها وارد میدان شده است، اذعان داشت: جنگ نسل چهارم جنگ قدرت نرم است. آمریکایی ها با حمایت سعودی ها به دنبال این جنگ هستند.
وی افزود: آمریکا با قدرت پوشالی و هیمنه ای که برای خود ساخته نان دیگران را می خورد نه از قدرت واقعی اش.
انتهای پیام/