مجموعه بیانات رهبری در حوزه جهاد و شهادت رونمایی می‌شود

جانشین دبیر شبکه ملی وارثون با اشاره به برگزاری اجلاس سراسری فعالان مردمی جهاد و شهادت در 12 و 13 دی‌ماه گفت: در این اجلاس از مجموعه بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه جهاد و شهادت از سال 1368 تا 1393 رونمایی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه ملی وارثون، بهمن کهن طی نشست خبری که در سالن جلسات مجموعه شهدای انقلاب اسلامی(سرچشمه) در تهران برگزار شد، با اشاره به برگزاری پنجمین اجلاس سراسری فعالان مردمی جهاد و شهادت با حضور ۳۵۰ مجموعه مردمی در باغ موزه دفاع مقدس تهران اظهار کرد: این اجلاس با سخنرانی جمعی از فرماندهان ارشد سپاه و چهره‌های جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در ۱۲ و ۱۳ دی‌‌ماه برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه اجلاس سراسری در گام نخست در سطح ملی دنبال خواهد شد، گفت: فرهنگ جهاد و شهادت در خارج از مرزهای ایران اسلامی ظرفیت‌های بسیاری را به خود اختصاص داده است و ما نمی‌توانیم کشورهای دیگر را در این حوزه نادیده بگیریم اما مشکلاتی داشته‌ایم که برای این اجلاس از ۱۰ مجموعه بین‌المللی فعال در حوزه جهاد و شهادت دعوت کرده‌ایم.
جانشین دبیر شبکه ملی وارثون گفت: افراد مختلفی از جمله دبیران یادواره‌های شهدا، ناشران و راویان حوزه جهاد و شهادت، فعالان راهیان نور، فعالان حوزه ثبت اسناد معنوی و فعالان حوزه هنر و رسانه برای شرکت در این اجلاس دعوت شده‌اند.
وی مطرح کرد: یکی از محصولاتی که طی این اجلاس رونمایی می‌شود مجموعه بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه فرهنگ جهاد و شهادت است که در این کتاب دو هزار فراز از بیانات رهبری از سال ۱۳۶۸ تا ۱۳۹۳ جمع‌آوری و گردآوری شده که در این همایش و اجلاس رونمایی می‌شود.
کهن اضافه کرد: شبکه ملی وارثون یک مجموعه مردمی است و یک هیأت امنا دارد که این مجموعه را پشتیبانی می‌کنند و از نظر ساختاری به هیچ نهادی وابسته نیست، هزینه‌های این شبکه بر اساس مأموریت‌ها از بستن پروژه‌هایی با مجموعه‌های حاکمیت و حمایت‌های خیرین تامین می‌شود.
انتهای پیام/