کتاب «کربلای تاریخ ساز انقلاب اسلامی» روانه بازار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه ملی وارثون؛ کتاب «کربلای تاریخ‌ساز انقلاب اسلامی» با محوریت تبیین حادثه هفتم تیر از نگاه امامین انقلاب، توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه ملی وارثون ؛حادثه هفتم تیر سال ۱۳۶۰ و به شهادت رسیدن همزمان ۷۲ تن از یاران انقلاب حادثه‌ای نیست که از سپهر انقلاب و تاریخ آن پاک شود. این حادثه با توجه به عظمت و ابعاد متعددی که در آن وجود دارد تا کنون تأثیرات عمیقی در گام نخست حرکت انقلاب داشته است. از این رو یادآوری این حادثه عظیم و بیان ابعاد و تأثیرات آن همواره مورد توجه امامین انقلاب و به خصوص حضرت امام خامنه‌ای«حفظه‌الله» بوده است.
این مجموعه با گردآوری تمام پیام ها و بیانات حضرت امام خمینی; و فرمایشات امام خامنه ای«حفظه‌الله» در خصوص شهدای هفتم تیر و ماجرای ترور ناجوانمردانه و وحشیانه آنان، سعی نموده است این مهم را محقق سازد.
کتاب «کربلای تاریخ ساز انقلاب اسلامی» از قسمت‌های متنوعی به شرح ذیل برخوردار است:

درآمد : مرور مختصر حادثه هفتم تیر
فصل نخست : پیام ها و بیانات امام خمینی; پیرامون شهید بهشتی و حادثه هفتم تیر
فصل دوم : بیانات مقام معظم رهبری«حفظه‌الله» در سه بخش
بخش نخست : مرور سریع بیانات : چکیده‌ای کوتاه، جامع و کاربردی از بیانات بیست ساله‌ی امام خامنه‌ای«حفظه‌الله» پیرامون حادثه هفتم تیر و مباحث مرتبط با آن.
بخش دوم : مشروح بیانات مقام معظم رهبری«حفظه‌الله» در خصوص این حادثه و شهدای گرانقدر آن که در دیدار با خانواده‌های شهدا، مسئولین قوه قضائیه و اقشار مختلف مردم ایراد شده است.
بخش سوم : جمله‌های شاخص ( روشنای راه ) : گلچینی از جمله های ناب و کوتاه از سخنان مقام معظم رهبری«حفظه‌الله» که هر کدام به تنهایی می‌تواند ابعاد و جایگاه ویژه حادثه هفتم تیر را بازنمایی کند.

کتاب «کربلای تاریخ ساز انقلاب اسلامی» به همت واحد پژوهش شبکه ملی وارثون و در قطع رقعی و ۱۸۴ صفحه و به کوشش جواد شفیعیان حیدری، توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شد.

>>>برای خرید اینجا کلیک کنید<<<<