تولید ویژه برنامه رسانه‌ای «حماسه ماندگار» به مناسبت هفته دفاع مقدس

دبیر شبکه ملی فعالان جهاد و شهادت در آبادان با اشاره به تولید ویژه برنامه رسانه‌ای «حماسه ماندگار» اظهار کرد: این ویژه برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس با محوریت تجلیل و گفت‌وگو با فعالان حوزه جهاد و شهادت هر شب به صورت زنده از شبکه آبادان منعکس می‌شود.

صادق شفیدل‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان، با اشاره به تولید و انعکاس ویژه برنامه رسانه‌ای «حماسه ماندگار» به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: فعالان مردمی در حوزه جهاد و شهادت به این برنامه دعوت می‌شوند و در مورد فعالیت‌های امروز و همچنین خاطرات خود به ایراد سخن می‌پردازند.

وی یکی از بخش‌های مهم برنامه حماسه ماندگار را تکریم خانواده شهدا برشمرد و گفت: در قالب این برنامه در منازل شهدا حضور یافته و ضمن دیدار و گفت‌وگو با خانواده شهدا، از آن‌ها تجلیل به عمل می‌آید.

دبیر شبکه ملی فعالان جهاد و شهادت در آبادان با بیان اینکه ۹شهید مدافع حرم آبادان و خرمشهر در قالب برنامه زنده حماسه ماندگار معرفی می‌شوند، تصریح کرد: همرزمان و یادگاران این شهدا در این برنامه زنده حضور یافته و به معرفی سیره و سبک زندگی شهید خود می‌پردازند.

وی از معرفی جغرافیای حماسی به مردم به‌عنوان یکی از اهداف برنامه حماسه ماندگار نام برد و گفت: در این راستا پیشکسوتان جهاد و شهادت با همراهی جمعی از دانش آموزان در مناطق جنگی حضور می‌یابند و به معرفی آن مناطق و اتفاقاتی که در آن مکان‌ها رخ داده است می‌پردازند و مردم نیز با مشاهده این بازدید با جغرافیای حماسی آشنا می‌شوند.

شفیدل‌زاده با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های حوزه هنری و صدا و سیما عنوان کرد: در هفته دفاع مقدس برنامه محوری خود را یک برنامه رسانه‌ای قرار دادیم تا در شرایط ویژه کرونایی بتوانیم مهمان منازل تمامی همشهریان خود باشیم و برای دکور صحنه و تهیه محتوا از ظرفیت متخصصان صدا و سیما و حوزه هنری نیز بهره‌مند شده‌ایم.

وی با بیان اینکه برنامه حماسه ماندگار به مدت هفت شب از شبکه آبادان به صورت زنده منعکس می‌شود، عنوان کرد: احتمال دارد یکی از شبکه‌های سراسری نیز یکی از شب‌های این برنامه حماسی را منعکس کند.